❤پست 27❤مـטּ ب تو ، تو ب مــטּ قول دادیـــمــــــــــ

ⶐ ੂ دُخملـــ تُوچُولُــ ــو َ& آقْــ ــ ــا پِسَــلـــهـ ੂⶐ

ـ ــ ـ ـ ــ Z خیــ ــ ـلی دوست دالَم Aـ ـ ـ ـ ـ

 

 

 

 =خآنومی

=آقآهــی

 

 

خب بلو پاهین بخون.

.

.

.

 

ی قولی بهم میدی؟

آله

به جون جفتمون قسم بخور قبول میکنی

 اِ اِ نگا باز قسم خوردی!!! قبول میکنم.بگو

ن این بار فرق داره.آخرین باره که قسم میخوری

باشه به جون هر2مون قسم میخورم.آخرین بار بود ها

آخیییش خیالم راحت شد.اینکه هیچوقت تهنام نذاری و فقط ماله خوده خودم باشی.

تو چی؟

 چی؟

 من قسم خوردم.قولم دادم.تو چی؟ قسم نی خوری؟

چمش.تو جون بخوا بازم کمه برات.ب جون خودم و خودت تا وختی دوسم داشته باشی باهت میمونم

 ن این ن.تا وختی دوست داشتم چیه؟اگه نداشتم (که توهٌمه)تهنام نذاری.

خب وختی دوسم نداشته باشی دوس نداری پیشت باشم

 ن ن ن.تو باید باید باید باشی

...................(چن چرت و پرت که نی خام بنویسمش چون اعصابمو میخووووووووووووووردونهــ)

ببییییییییییین دلم درد میتونه.ی سیزی میگماا. باید باشی

  چمش

 

 




قلفونت بلم آقآهی خوشجلمـــ

عزیز دلمـــ

79382_doset_daram.gif

 

آقاهیم تا زنده ام باهت میمونم

آقآهی دو عولمه دوست دالم

      kiss  

 

خدااااااااااااااااااااایآ مهاظب آقآهیم بآش

 

 

 

 

از کجا شروع تونمــــــ؟؟؟  

 

اووووووووووووووووووووووووووم این دفه دوممه که دالم اینو مینویسم

آخه دفه اول قاط زد دفه دومم مجبور شدم بحذفم

ولی اگه 100 بارم پاک شه بازم میخوام این پستو بنویسم.

 

 

یهویی آقاهی دوف...        سی دوف؟

دله گوشه من دوف.        سی دوف؟

خودش ب من دوف.         سی دوووووووف؟

 

 

خب بلوپآهین تر تر تر

حلفای مــــــــن و آقآهــــــــی و قـــولـــــــــی که تا آخر دنیا پاش هستمـــــــ و بخون

 


نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت19:19---4 شهريور 1391
روزی پادشاهی از درویشی پرسید، می توانی چیزی مرا بیاموزی که وقتی شادم، عمگین شوم و وقتی غمگینم، شاد؟







درویش پاسخ داد: آری







در هر دو زمان شادی و غم بگو « این نیز بگذرد»
پاسخ:این نیز بگذرد فقط بآ آقآهی


✿❀sara✿❀
ساعت7:21---4 شهريور 1391
اخییییییی مرسی حرف
اینقد خوشم میاد از این قولا
به شرطی که مردش باشی و روش وایسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,| 14:42| دُخمَلِ توچولــــ ــــ ــــــ ـــــــــو|

Design by KHanOomi